[email protected] gisherayin akumbnerum

Today's most read news !
  • Անաիս Սարդարյանը հղի՞ է
  • Աշոտ Ղազարյանը՝ թոռնուհու մարմնավորած կերպարի մասին
  • Աննա Հարությունյանը հիմա էլ Միքայել Պողոսյանի հե՞տ է
  • Կրկին վերադառնում էի ինձ հարազատ մի թիմ, որտեղից սկսվեց իմ գործունեությունը այս ոլորտում. Դավիթ Մարդյանը՝ «Նռան հատիկ»-ի մասին
  • Շիկահեր դարձած Քիմ Քարդաշյանը ցուցադրել է իր մարզված մարմինը
  • Տարիների գումարից մարդը չի փոխվում, այլ դառնում է ավելի իմաստուն եւ զգույշ. Աշոտ Մելոյանը՝ տարեդարձի մասին
  • Ստորաքարշության շքերթ
  • Թող քո «այո»-ն լինի այո՛, և «ոչ»-ը` ո՛չ
Comments
ANI
18 April 2013 02:26
djhoghkits vata
+1
ani
16 April 2013 21:43
nan,
ha henc lilin jishta asum Evropayi hay axchiknerin chahmematek es pchacacneri het...anune evropaya bayc havata es inksel este aprelov gitemvor esteyi axjiknere erevi aveli shat tasib namusunen kan etexinere...de es saxin nkati chunem...
+3
karen belgia
16 April 2013 01:17
jes zer lavy q b**er
0
axchik
16 April 2013 01:02
[email protected] iranq iranc [email protected], lriv por... en , sranq miangamic zargacan , miqich cez hamest paheq eli, verji verjo hay eqqq.
+3
ANONYM
15 April 2013 23:58
CHAPIC CHAT MEXKEK ES DEZ CHAT CHATEM XXJUM TOX ASTVAC DEZ UXAKI NERI DUKEL CHGITEK TE INCHEK ANUM MARNOV EV HOGOV LRIV VAJARVELEK SATANAYIN
ES KYANKUM ERPEK DER TEXE CHEK GTNI GAZAZAC ARYUCI PES KMRNCHAK U SOVAC KMNAK.
ISK MIYUS KYANKUM UXAKI TOX ASTVAC VOXORMA DEZ VOROVHETEV CHAT DAJANA LINELU DER EV DER NMANAERI [email protected]
+1
lol
15 April 2013 17:59
Viii tgen dzer namucin virusner ba srank axchiken voter srpelu tryapkek
+4
nan
15 April 2013 14:24
Lili, qo aselov ewropan surba ira axjiknerov?? laveliiii...................
-7
Lili
15 April 2013 12:56
Heto el nstum en u yevropai axchiknerin en qnadatum yevropayum nuynis mecacac axchike iran tuyl chi ta gisherain akumb gna ... Ur mnac senc haqnvel kam et el hech senc iran drsevorel .... Urakî amota tishta tariqov poqr chen baic de cnorner unen expayr inchen mtacum......!!!!!
+11
TTT
15 April 2013 11:14
Позорные и отвратительные,отсюда следует вывод-воспитания ноль! Ума бы вам побольше и родителям того же !Маленькие шлюшки!
+7
bab
15 April 2013 04:23
lrev aylandakazal an
+11
МИЛ